שאלות ותשובות נפוצות
רשימת שאלות ותשובות:
איסוף עצמי - האם ניתן לאסוף את ההזמנה?
זמן אספקה - מהו זמן האספקה?
החלפה – האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?
אחריות - האם יש אחריות למוצרים באתר?
גדלים ומידות לתמונות
הזמנה טלפונית - האם ניתן להזמין באתר טלפונית ולא עם כרטיס אשראי?
אריזת מתנה - האם ניתן לארוז את המוצרים למתנה?
משלוחים - האם ניתן לשלוח את המוצרים לכתובת שונה מכתובתי?
כרטיס ברכה – האם ניתן לצרף כרטיס ברכה?
אבטחה - האם האתר מאובטח?
שובר מתנה – האם אפשר לקנות שוברי מתנה?
מכירת מוצרים – מעוניין למכור מוצרים במסגרת?
מכירת תמונות – מעוניין למכור תמונות במסגרת?
אדריכל/מעצב פנים - מעוניין להיות לקוח VIP ?
בעל עסק - מעוניין לתת הטבה לעובדיך?



  • איסוף עצמי - האם ניתן לאסוף את ההזמנה?
      בהחלט כן! ניתן לאסוף את ההזמנה מסניף נשר או תל-אביב ובכך לחסוך דמי משלוח - לצורך כך יש לבחור את הסניף ממנו תרצה לאסוף בשדה "משלוח" בעת ההזמנה באתר.
    שעות הפעילות בסניף נשר (המסילה 18): צפיה במפה
    ימים א' – ה' בין השעות 17:00 – 08:00

    שעות הפעילות בסניף תל אביב (הפלמ"ח 28, יד אליהו): צפיה במפה
    ימים א' – ה' בין השעות 15:00 – 08:30; 19:00 – 17:00
    יום ו' – 12:00 – 08:00

    יש לתאם מראש את האיסוף בטלפון: 04-8666618

  • זמן אספקה - מהו זמן האספקה?
      זמן האספקה משתנה כתלות במוצר שהוזמן:

    תמונות – בדרך כלל זמן אספקת התמונות הוא כ- 10 ימי עבודה (למעט תמונות המוזמנות מחו"ל), במקרים מיוחדים ניתן לזרז את מועד האספקה בהתאם לדרישת הלקוח וסוג ההדפסה – יש לציין זאת בעת ההזמנה!

    מוצרי מעצבים – זמן האספקה נרשם ליד כל מוצר, שים לב – הזמן המצויין הינו הזמן עד למשלוח המוצר ממשרדינו (ואינו כולל את זמן המשלוח עצמו). בחירה באיסוף עצמי מאחד הסניפים מקצרת בדרך כלל את זמן האספקה. (וגם חוסכת את דמי המשלוח)

  • החלפה – האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?
      מדיניות אתר "מסגרת" הינה בראש ובראשונה טובת הלקוח, אם מסיבה כל שהיא לא תהיה (או מקבל המתנה) שבע רצון מהמוצר שקיבלת, תוכל להחזירו למשרדינו טרם בוצע בו שימוש, באריזתו המקורית ובתוך 14 יום מיום קבלתו, ולקבל תמורותו שובר זיכוי לקנית מוצר אחר באתר או לחילופין החזר כספי מלא.

    ניתן להחזיר את המוצר לאחד מהסניפים שלנו:
    סניף נשר (המסילה 18): צפיה במפה
    ימים א' – ה' בין השעות 17:00 – 08:00

    סניף תל אביב (הפלמ"ח 28, יד אליהו): צפיה במפה
    ימים א' – ה' בין השעות 15:00 – 08:30; 19:00 – 17:00
    יום ו' – 12:00 – 08:00

    * יש לתאם מראש את ההחזרה בטלפון: 04-8666618

    החזרת המוצר למשרדינו הינה על חשבון הלקוח, ניתן לשלוח אלינו את המוצר בדואר רשום לכתובת ת.ד 6654 חיפה, 31066 עבור "מסגרת". חובה להוסיף פתק החלפה, לציין את מספר ההזמנה, טלפון ושם המזמין ליצירת קשר.

    חשוב! ההחלפה אפשרית רק למוצרי מדף (מוצרי מעצבים למשל) - לא ניתן להחליף תמונות ומוצרים בהם נעשתה התאמה אישית עבור הלקוח (כגון תמונות, לוחות שנה אישיים, פאזלים, חולצות וכד'). לגבי החלפת תמונה או מוצר פגום – ראה סעיף "אחריות". ההחלפה מותנת בהימצאות המוצר במלאי והינה חד פעמית.


  • אחריות - האם יש אחריות למוצרים באתר?
      באתר "מסגרת" מספר סוגי מוצרים, זמן האחריות משתנה בהתאם:
    לכל מוצרי המעצבים באתר "מסגרת" אחריות לחצי שנה.

    אחריות להדפסת תמונות משתנה בהתאם לסוג ההדפסה:
    בהזמנת בד קנבס מקצועי – אחריות לדהיית צבעים לכל החיים.
    בהזמנת נייר צילום מקצועי – אחריות לדהיית צבעים לכל החיים.
    *האחריות הינה בתנאי פנים, ללא קרינת שמש ישירה או ספוט תאורה ממוקד. אין לנקות את התמונה בשום נוזל, אלא במברשת אבק עדינה בלבד.

    באם התקבלה תמונה או מוצר עם פגם כל שהוא ביצור/בהובלה/במשלוח – אחריות מלאה וקבלת מוצר/תמונה חדש/ה. (מותנה בהודעה למשרדינו תוך 24 שעות מעת קבלת התמונה).

    החזרת המוצר/ התמונה למשרדינו הינה על חשבון הלקוח, ניתן לשלוח אלינו את המוצר בדואר רשום לכתובת ת.ד 6654 חיפה, 31066 עבור "מסגרת". חובה לציין את מספר ההזמנה, טלפון ושם המזמין ליצירת קשר.


  • גדלים ומידות לתמונות
      ניתן להזמין תמונות במגוון גדלים ומידות, בעת בחירת התמונה יש לסמן את הגודל הנרש בחלון המידות מצד ימין.

    חשוב לדעת – יתכנו הפרשים במידות הסופיות של התמונה עד 2 ס"מ (גדול או קטן יותר) – אם המידה המדוייקת חשובה לך – ציין זאת בעת ההזמנה.


  • הזמנה טלפונית - האם ניתן להזמין באתר טלפונית ולא עם כרטיס אשראי?
      ניתן לבצע הזמנה טלפונית דרך האתר, יש ללחוץ בשלב האחרון בהזמנה (בחלון של הכנסת פרטי האשראי) בלינק למטה "תשלום טלפוני". לאחר מכן יתקבל אישור ומספר הזמנה – נציגינו יצרו עמך קשר בשעות הפעילות של המשרד לקבלת פרטי האשראי והמשך תהליך ההזמנה.

    חשוב! על מנת לזרז את זמן האספקה, מומלץ כן לשלם דרך האתר. אתר "מסגרת" מאובטח בתקנים המחמירים ביותר בטכנולגית SSL 128 bit.


  • אריזת מתנה - האם ניתן לארוז את המוצרים למתנה?
      ניתן לארוז את המוצרים באריזת מתנה ללא כל עלות נוספת, לצורך כך יש לרשום בשדה "הערות" בעת ההזמנה – "מבקש אריזת מתנה". תוכל להוסיף מספר מילים אותם נצרף למוצר על גבי כרטיס ברכה.

    באם תזמין מספר מתנות שונות, אנו נדביק עבורך פתק חיצוני הניתן בקלות להסרה עליו כתוב מהו המוצר והדגם – כל תוכל בקלות לזהות למי לתת כל מתנה. אם תבקשו לשלוח את המתנה לכתובת אחרת, אנו כמובן לא נציין מה יש בתוך האריזה.

    מוצרים העטופים למתנה ונשלחים בדואר, נארזים באריזה חיצונית נוספת לצרוך משלוח ושמירה על איכות העטיפה.


  • משלוחים - האם ניתן לשלוח את המוצרים לכתובת שונה מכתובתי?
      בהחלט כן! ניתן לשלוח בקלות את המתנה למקבל המתנה, פשוט בעת ההזמנה הכנס את השם והכתובת של מקבל המתנה, ציין האם תרצה אריזת מתנה. תוכל להוסיף גם מספר מילים אותם נצרף למוצר על גבי כרטיס ברכה.


  • כרטיס ברכה – האם ניתן לצרף כרטיס ברכה?
      בהחלט כן! בעת ההזמנה, בשדה הערות - תוכל להוסיף מספר מילים אותם נצרף למוצר על גבי כרטיס ברכה.


  • אבטחה - האם האתר מאובטח?
      אתר "מסגרת" מאובטח בתקנים המחמירים ביותר בטכנולגית SSL 128 bit. בנוסף לידיעתך, בעת הזמנת

  • שובר מתנה – האם אפשר לקנות שוברי מתנה?
      כן! ניתן להזמין שובר מתנה באתר, לחץ בתפריט העליון על הכפתור "עיצוב הבית והמשרד", או "מתנות", בעמוד שיפתח בחר בתפריט מימין "שוברי מתנה" והזמן את השובר בסכום הרצוי. אנו נשלח למקבל המתנה את השובר במייל או בדואר לבחירתך והוא יוכל לממש את הקנייה בסכום הנקוב על גבי השובר. (או גבוה יותר באם יוסיף כסף בעצמו.)

    לחץ כאן לצפייה בשוברי המתנה  |  צפיה בסוגי השוברים


  • מכירת מוצרים – מעוניין למכור מוצרים במסגרת?
      יש לך מוצרים שיכולים להתאים למכירה באתר "מסגרת"? לחץ כאן ליצירת קשר.

  • מכירת תמונות – מעוניין למכור תמונות במסגרת?
      יש לך תמונות שתרצה להציג למכירה באתר "מסגרת"? לחץ כאן לקבלת פרטים ויצירת קשר.

  • אדריכל/מעצב פנים - מעוניין להיות לקוח VIP ?
      אנו באתר "מסגרת" מעניקים מחירים ויחס אישי לעסקים, אדריכלים ומעצבי פנים. רוצה להיות לקוח VIP שלנו? צור עמנו קשר מכאן.

  • בעל עסק - מעוניין לתת הטבה לעובדיך?
      אנו באתר "מסגרת" מעניקים הטבות מיוחדות לעסקים. רוצה לתת הטבה לעובדיך? צור עמנו קשר מכאן.

    תוכלו לקבל עזרה טלפונית מצוות המוקדנים שלנו בכל שלב,
    התקשרו עכשיו: ת"א: 03-501-1030  |   ירושלים: 02-581-1030  |   נשר: 04-866-66-18
    בין השעות: 17:00 - 08:00
    בימים א' – ה'
    או כתבו לנו 24 שעות – מכאן
    צור איתנו קשר

    © כל הזכויות שמורות לחברת אלונליין מפעילת אתר מסגרת - חנות התמונות הגדולה בישראל. אין לעשות שימוש בכל התכנים המופיעים באתר מסגרת ללא קבלת אישור מפורש בכתב.